چسبندگی های روح ما

تمام چسبندگی هایمان از همان شب تابستانی سگی شروع شد

چسبندگی های روح ما

تمام چسبندگی هایمان از همان شب تابستانی سگی شروع شد

لینک در کافی شاپ

من و تو اومدن به یک کافی شاپ که یه  سری رو انتخاب کنن و بدون اجازه لینکشون کنن. من و تو در حالی که دارن سیگار میکشن و با یه کافه گلاسه جلوشون شما رو انتخاب کردن و دارن راجع به چسبندگی ها شون صحبت میکنن. اگه میخواین از ما تشکر کنین که لینکتون کردیم یا اگه دوست دارین از لیست لینک های ما حذف بشین لطفا کامنت بگذارید.



نوشته شده توسط من و تو

نظرات 2 + ارسال نظر
جمع اضداد چهارشنبه 14 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 09:17 ق.ظ http://emadi.blogsky.com

ممنون دوستان عزیز
خوشحال شدم
شما هم با اجازه لینک میشید

حتما. خوشحال میشیم

گلبانو خاتون چهارشنبه 14 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 02:55 ب.ظ http://golbanoo-khatoon.blogsky.com

چه من و توی باکلاسی! تریپ روشنفکریه دیگه؟
اگر خواستید بلینکید لوطفن به نام جدیدم "بته جقه" بلینکید!!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد