چسبندگی های روح ما

تمام چسبندگی هایمان از همان شب تابستانی سگی شروع شد

چسبندگی های روح ما

تمام چسبندگی هایمان از همان شب تابستانی سگی شروع شد

فاصله من تا ها اندازه یک پَریست...

از من تا ها یا شاید اینجوری بنویسم بهتر باشد از من طا ها فاصله زیاد شده است و من این فاصله ها را در یک بی حسی عمیق لم داده ام...


نوشته شده توسط تو

نظرات 3 + ارسال نظر
his پنج‌شنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 06:39 ب.ظ

delam gerefte ,ba hame neveshtehat daram be khndam fek mikonam.

دورت بگردم...قربونت برم گاهی نوشته هام آدما رو نابود میکنه...یه مدت من رو نخون...همذات پنداری با نوشته هام پدرت رو در میاره...

فرشاد پنج‌شنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 07:29 ب.ظ

یک پارازیت میخواهی...

نچ...

بـانــــ وی اجــــــ اره ای پنج‌شنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 07:39 ب.ظ http://wff.blogfa.com

حقیقت تلخ دردناک اجتناب‌ناپذیر

تلخ و دردناک نیست اما اجتناب ناپذیر هست...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد