چسبندگی های روح ما

تمام چسبندگی هایمان از همان شب تابستانی سگی شروع شد

چسبندگی های روح ما

تمام چسبندگی هایمان از همان شب تابستانی سگی شروع شد

به همین دلیل خاک نمیتونه از روی حرفام بلند شه بره

پای خاک خواب رفته است بس که روی حرفهای من نشسته است...


نوشته شده توسط تو

نظرات 6 + ارسال نظر
آهو پنج‌شنبه 4 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 02:24 ب.ظ http://lady-in-red.ir/

حتی بس که به پایم نشست !

نه این نه...

شهروم پنج‌شنبه 4 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 03:11 ب.ظ http://shahroom.com

منظورتو نفهمیدم!

یکم بیشتر که وبلاگم رو بخونی راحت تر متوجه میشی...
یاسین در جریانه میتونی ازش کمک بگیری... :)

مجتبا.ح پنج‌شنبه 4 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 04:10 ب.ظ http://faslekhakestari.blogfa.com

وقت گردگیریه پس

شاید...

دون ژوان پنج‌شنبه 4 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 09:51 ب.ظ

بلن شو برو. یالا

والا...

شب پره پنج‌شنبه 4 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 09:52 ب.ظ

می نشینم روی سرم تا خوب سر شود٬هیچوقت سر خوبی که نشد...برای چه این را گفتم؟شروع بدی بود..این طور باید ادامه بدهم:جهان پر از حرف است٬این قدر پر٬پر از تصادف حرف.همیشه ولی سکوت شنیده می شود...چه قدر احمقانه است شنیده شدن سکوت٬شاید برای همین است که شاعران همه احمقند...به هر حال ولی جوابی نیست.همه اش حرف است همین و بس...خوب حالا این طور ادامه دادن خوب نیست٬اصلا برای چه باید ادامه بدهم؟می نشینم٬روی سرم٬حالا که دیگر سر شده٬راستی چه طور می شود روی سر نشست؟عجب سوالی!ها٬فهمیدم٬باید نشست روی سرش.سرش کجاست؟چی؟خوابیده؟لابد توی ایرلند!نه نه این ایرلند هم دیگر تکراری شده.فایده ای ندارد...اصلا ول کن...دیشب باز هم در من نفوذ کرد.لعنتی ها...پر از انسانم...برای همین است که انسانیتم را بالا آوردم...همین که نفوذ می کنند حالم بد می شود...باید سدی بسازم٬که رویش بنشینم...اصلا چرا باید نشست؟برای این که نفوذ نکنند؟مطمئن نیستم که روش خوبی باشد...ولی نه نه...برای این که باز هم اعصابش را خرد کنم باز هم می گویم«داوری من این است که همه چیز خوب است».همه چیز جز خوبی...جهان پر از حرف است٬پر از سکوت...جوابی نیست٬خوشبختانه...

امیر جمعه 5 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 12:01 ب.ظ http://barobaks.com

مثل همیشه عالی بود .

انگاری من بی وفا شده

میدونم...

انگاری من همه وفاش رو یه جا دیگه برده کلا...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد