چسبندگی های روح ما

تمام چسبندگی هایمان از همان شب تابستانی سگی شروع شد

چسبندگی های روح ما

تمام چسبندگی هایمان از همان شب تابستانی سگی شروع شد

اگه اون راجع بهش حرفی نزنه من خودم آروم آروم حلش میکنم

دقیقا چیزی رو جلوی غریبه ها میگه که حتی توی خلوتم نباید کوچکترین اشاره ای بهش کنه...


نوشته شده توسط تو

نظرات 4 + ارسال نظر
پ.نون پنج‌شنبه 24 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 12:07 ق.ظ http://babune.blogsky.com

شاید توجیه نباشه

هوممم...

فرداد پنج‌شنبه 24 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 10:48 ق.ظ

یعنی چیزای بد بد
در ضمن شما خیلی وقته برام کامنت نذاشتیا

نه...

در ضمن پستایی که دوست داشته باشم رو واسشون کامنت میزارم.
البته یه کمی هم با کامنت باکست مشکل دارم. دانی که...؟

من پنج‌شنبه 24 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 12:31 ب.ظ

بی خیال تو...

هه...

absolution جمعه 25 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 01:29 ق.ظ

تف در رویشان هم حرام می شود...
حیف تف!!

حیف من...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد