چسبندگی های روح ما

تمام چسبندگی هایمان از همان شب تابستانی سگی شروع شد

چسبندگی های روح ما

تمام چسبندگی هایمان از همان شب تابستانی سگی شروع شد

انگار که این لایه ها دور پایت پیچیده باشد. همان

تو لای کدام لایۀ زندگی گیر کرده ای که نمی آیی...؟


نوشته شده توسط تو

نظرات 4 + ارسال نظر
فرداد پنج‌شنبه 11 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 02:34 ق.ظ

گفتی لایه....دلم لالایی خواست.

میخوای بخوابی که یادت بره لای کدام لایه زندگی گیر کرده...

absolution پنج‌شنبه 11 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 02:12 ب.ظ

عمیق حفره ایست...

من عمیقش را نفس میکشم...

عابر دوشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 02:52 ب.ظ http://photonote.blogsky.com

28 سال پیش تو یه 10 خرداد از زیباترین لایه دنیا که رحم مادرم بود اومدم بیرون
اونجا گیر نکردم اما اینجا گیر کردم


تو آخرشی

من اولشم هستم...

بهروز شنبه 27 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:08 ق.ظ

لعنتی کجا گیر کرده ای که نمی آیی؟

حالا نه در اون حد لعنتی...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد