چسبندگی های روح ما

تمام چسبندگی هایمان از همان شب تابستانی سگی شروع شد

چسبندگی های روح ما

تمام چسبندگی هایمان از همان شب تابستانی سگی شروع شد

از این آدما دوری کنید

بعضیا حتی خلوتشون هم خصوصی نیست...


نوشته شده توسط تو

نظرات 5 + ارسال نظر
شب پره دوشنبه 15 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 03:11 ب.ظ

«ابرخود امریه به ژوئیسانس است٬سرمست شو!»

در آن چه ما خصوصی ترین خلوت می نامیم٬همه وجود دارند٬وجود دارند بالاتر از چیزی صرف حضور داشتن.چرا که وجود حتی در غایب هم حضور دارد.هستی در حضور پرش خلوتگاه وجود است به شکل«خود»اگر«خود»را نه در وجودش و نه در حضورش بلکه در اگزیدنش یعنی در شدنش بفهمیم.«خود»تسخیر خود است و تسخیر خود٬تسخیر همه ی آن چه غیر از خود است٬می باشد.آن خودی که خالی است٬آن خودی که خلوت است٬ نشسته در ژرفای روشن مغاک جنگل ها٬آن جا که سکوت پرچین امن خانه اش است که حضور هیچ همه ای نمی تواند در پرچین را بگشاید.آن خود خالی و خلوتی که در حضور هیچ کس تنهاست٬همواره صرفا وجود دارد.اما«خود»به مثابه ی(ابر خود)تا جایی که خود را تسخیر می کند نه تنها هست می شود بلکه هستی می شود.هر کس هستی است اگر هست بشود.در این «خود»که پر است٬پر از هستی٬پر از همه٬پر از همهمه٬هستی٬همان جا که همه وجود دارند٬خلوت گاه خصوصی او می شود.خود٬«خود»می شود٬خود«من» میشود.و«من»هستی.«من»همان عظیم ترین سرمستی.در حضور همه٬در وجود همه٬آغاز تنهایی٬شروع سرمستی جاویدان٬«من».
از«من»دوری کنید٬«من» سرمست است و شما وجود ندارید مگر در سرمستی «من».سرمستی «من» خلوتگاهی است که همه در آن وجود دارند و او در آن تنهاست چرا که «من»همه است...

سام سه‌شنبه 16 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 05:55 ب.ظ http://havayetora.blogsky.com/

دیگه نیا...

بهروز شنبه 27 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:14 ق.ظ

نمیشناسم

بهتر...

م.م شنبه 3 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 11:19 ق.ظ

ترسناک است ...

اوهوم...

عابر دوشنبه 4 دی‌ماه سال 1391 ساعت 03:54 ب.ظ http://photonote

شب پره وبلاگ داره؟

نه...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد