چسبندگی های روح ما

تمام چسبندگی هایمان از همان شب تابستانی سگی شروع شد

چسبندگی های روح ما

تمام چسبندگی هایمان از همان شب تابستانی سگی شروع شد

اینو امشب بیشتر درک کردم

با شماهام، با خودمم:

آدم تا میتونه باید سعی کنه حریم خصوصیش رو گسترده تر کنه و تا جایی که میتونه کسی رو توی حریمش راه نده. هر چی حریم خصوصیتون گسترده تر باشه زندگیتون امنتر میشه.

این آدما رو تا بهشون راه میدی و یه ذره میزاری وارد بشن گند میزنن به همه چیزت. حقیقتاً گندی میزنن که نمیتونی هیچ رقمه تمیزش کنی...


نوشته شده توسط تو

نظرات 2 + ارسال نظر
روباه مکار شنبه 21 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:07 ق.ظ

من اگه جای تو بودم موقع پرت آشغال تو زباله‌دونی یه خورده دقت می‌کردم

خیلی وقتا اشتباهی یه چیزایی رو که نباید میریختم توی آشغال دونی، ریختم.اشتباهم کردم...

MisspInk شنبه 21 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 02:35 ب.ظ http://misspink.blogfa.com

درسِ عبرتم نمی شه

بشه دیگه...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد