چسبندگی های روح ما

تمام چسبندگی هایمان از همان شب تابستانی سگی شروع شد

چسبندگی های روح ما

تمام چسبندگی هایمان از همان شب تابستانی سگی شروع شد

دلم میخواد سرش فریاد بزنم بگم ولم کن دلم میخواد غمگین باشم

بعضی وقتام هست که فک میکنی چرا تو نه؟

وقتی زیاد به این فک میکنم سر دلم میسوزه...


نوشته شده توسط تو

نظرات 4 + ارسال نظر
... سه‌شنبه 27 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 12:03 ب.ظ http://afterfuneral.blogfa.com

این مدل "چرا"ها به نظرم یه نموره کفره نسبت به حکمت خدا...

پ ن : چه خوب که بالاخره آپ.

میخوای ول کن ها...؟

بهرو یکشنبه 2 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 05:10 ب.ظ http://raaskollnikov.blogfa.com

دفه ی قبلی که اومدم حرفی نداشتم رو این دو جمله ایت. الان اومدم که دو جمله ایِ جدیدت رو ببینم، که نمیبینم.

الان میبینی

... چهارشنبه 5 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 12:04 ق.ظ

میخوای بزن ها...؟
خو آخه من نگران سر دلت شدم یه لحظه
بیخیال هیچی ولش.
آره
باشه
ببخشید
همون
چرا تو نه
چرا من نه
چرا اونا آره
خوبه؟

آره آره این خوبه...

بهمن شنبه 8 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 03:51 ق.ظ

رپ کن محبوب اینجا عارضه که : یعنی سهمت همین قدر از بازی ؟
خوش گفت چقدر

کوفت...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد