چسبندگی های روح ما

تمام چسبندگی هایمان از همان شب تابستانی سگی شروع شد

چسبندگی های روح ما

تمام چسبندگی هایمان از همان شب تابستانی سگی شروع شد

ولی از عقده ای بودنمون مطمئنم

دارم به این فکر میکنم که شاید آدما آنقدر که من فکر میکنم تنفرانگیز نیستن، شاید فقط خسته ان یا مستاصل یا بلاتکلیف...


نوشته شده توسط تو

نظرات 2 + ارسال نظر
بهمن سه‌شنبه 18 آبان‌ماه سال 1395 ساعت 11:47 ب.ظ

انسان یا به قول تو آدما شرور و "نفرت انگیز" ان و البته " تنفر انگیز " نه .
انسانها مثل ارور و باگ خلقت تو طبیعت و جاندارانه . زیبایی هایی که می آفرینند در برار زشتهایی که به وجود آورده و میاره هیچه . ای کاش به درکی و فهمی بتونیم برسیم که تک تک خودمون و منهدم کنیم . کاش بدونی که الان نفرت چجوری مهار زندگیمو گرفته

...

یونو شنبه 29 آبان‌ماه سال 1395 ساعت 01:14 ق.ظ http://yuno.blogfa.com

بعضی ها هم فقط وقتی به ما میرسن این بُعد مزخرفشون رو نشون میدن. من که هی به خودم گیر میدم که نکنه من یه طوریمه که در این حد شکوفا میشن خلایق.

نه این طور نیست...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد