چسبندگی های روح ما

تمام چسبندگی هایمان از همان شب تابستانی سگی شروع شد

چسبندگی های روح ما

تمام چسبندگی هایمان از همان شب تابستانی سگی شروع شد

...............

همونجوری که حس دلسوزی آدما, آدم رو به لجن میکشونه, حرف زدن باهاشون هم همونطور آدم رو به لجن میکشه.

دیگه دلم نمیخواد حرف بزنم.

خلاص...


نوشته شده توسط تو

تعریف وا بست گی

وابستگی یعنی اینکه جلو یه نفر وا بدی بعد که اومد توی تو بسته شی و دیگه نزاری طرف ازت بره بیرون...



پینوشت:

لطفاً اجازه بدید آدما آزادانه تصمیم بگیرن، با اختیار خودشون...

دوباره لطفاً با وابستگی کنترلشون نکنید...


نوشته شده توسط تو

ای بابا ای بابا ای باباااااااااااااااااااااااااااااااااااااا....

آخ ... که چقدر الان نیاز دارم یکی دست گرمش رو بزاره روی شونم بگه نگران نباش من پشتتم...

چقدر پشت من همیشه خالیه...!


نوشته شده توسط تو

یواشکیام

من گاهی بعضی از مسائل را برای خودم مخفیانه و سربسته تعریف میکنم.

اگه این کارو نکنم یهو میپکم...


پینوشت:ذره ذره پکیدن رو به یهو پکیدن ترجیح میدم...انگار اینجوری دردش کمتر حس میشه...


نوشته شده توسط تو

مسابقه ای بس جوانمردانه ...

مدتی است چیزی مرا نمیخنداند 

 طنزم هم نمیاید  

شوخی ام هم نمیگیرد  

و دیگر لبخندم نمیشیند  

جایزه ای در نظر گرفته ام برای کسی که مرا واقعا بخنداند  

 

نوشته شدم توسط من

فاز بده

عوض اینکه چشمات رو خمار کنی بیا از خماری درم بیار لامصب , وقتی از خماری در آوردیم شاید نئشه چشمای خمار تو هم شدم...


نوشته شده توسط تو



شراب ناب...ناب...ناب کجا بود راستی...؟

بعد از آن شب هر وقت که شراب نوشیدم نگاه های ناب تو را کم داشتم...


نوشته شده توسط تو

با تک تک شما هستم...

تو واسه هیچ کس مهم نیستی...این رو مطمئن باش.من به تمام شرافت نداشتم قسم میخورم که این یه حقیقته...و اتفاقا این خیلی حقیقت روشن و واضحیه,بیخودیم دست و پا نزن چون تو اصلا راجع بهش اختیاری نداری و هرگز نمیتونی این شرایط رو  عوض کنی یا آدما رو  توی روابطت کنترل کنی... و به نظر من, تو گاهی واسه خودت هم مهم نیستی,گاهی خودت هم خودت رو ول میکنی. اینجا وقتیه که همه چیزات رو از دست دادی و  هیچی واسه از دست دادن نداری. اما اینجا دیگه مربوط به خودته و اختیارش رو داری که تغییرش بدی هر چند که بازم به نظرم 60 درصدش به اختیار تو و ما بقی به شرایطت بستگی داره.البته این آخرش با اولش چندان فرقی هم نداره چون در نهایت تو واسه هیچ کس مهم نیستی...


نوشته شده توسط تو

آقا چه گیری کردیم توی خودمون...اَه

خسته شدم،

یکی بیاد من رو  از توی خودم بکشه بیرون...


نوشته شده توسط تو

با شما هستم دوست عزیز...

همیشه دوستت خواهم داشت   

 

 

این نوشته هیچ مخاطب خاصی ندارد  

 

نوشته شده توسط من

ای بابا حالمون رو بهم نزن...

گفت عاشقتم...

گفتم خففففففه شو بابا...

نه اینکه از عشق بدم بیاد یا اینکه حس کنم دروغ گفته...نه اصلا اینجوری نبود.فقط از لحن گفتنش بدم اومد...


نوشته شده توسط تو



هر دو سوهانند اما این کجا و آن کجا

قربونت برم؛ تو سوهان روح من نشو نمیخواد از قم واسم سوهان سوغاتی بیاری...


نوشته شده توسط تو

پوکر زندگی

من قواعد بازی رو بلدم اما حوصله بازی کردن ندارم،بعضی وقتا هم درگیر میشم و مجبور میشم بازی کنم،اما اونا زیر و رو میکشن...پیش خودم میگم لامصبا وقتی انقدر عزیز بودید که بازی رو باهاتون شروع کردم حداقل زیر و رو نکشید...اما نمیتونن انگار!!!.اون موقع هست که من یه کاری میکنم اونا احساس کنن من شکست خوردم و باختم...و وقتی مطمئن میشن  که من رو شکست دادن ودارن طعم شیرین پیروزی رو تو دهنشون مزه مزه میکنن من یهو خودم رو میکشم بیرون و دیگه برای دست دوم باهاشون شروع نمیکنم،حالا هر چقدر هم که عزیز باشن...


پینوشت:چه حالی میده که فقط از دور به بازی آدما نگاه میکنم و چایم رو با خیال راحت میخورم و سیگارم رو میکشم...

دوباره پینوشت:چه خوبه که من از دود سیگار و سرطان ریه بمیرم نه از رکبی که آدما تو بازیاشون بهم میخواستن بزنن...

دوباره تر پیونشت: چه خوبتر که من سیگارم رو ترک نمیکنم اما ادما رو ترک میکنم...


نوشته شده توسط تو

جسم ها به دنبال چه هستند؟

حرفهای ماسیده  

بغضهای در گلو یخ زده  

افکار لال شده در ذهن  

قلبهای به تپش درآمده  

و دلهایی که از یخ زدن و ماسیدن و تپیدن وجودش به شور افتاده  

و جسمی که نمیداند برای آرام کردن قلب و گرم کردن گلو و به سخن درآوردن ذهن دست به دامان چه باشد یا که ....؟  

 و کمی آنطرف تر حرفهایی که میسوزاند دیگری را از شدت گرما و گلویی که همچو رودخانه ای روان است و قلبی که در کمال آرامش در حال تپیدن است 

 و جسمی که نمیداند این آرامش قلب و بلبل زبانیه فکر و گلوی روان از دست به دامان شدن که است یا چه...؟


نوشته شده توسط من

ای دختران متوهم...

تمام دخترا یکی از این دو تا توهم رو دارن:یا توهم دارن که خیلی خاص هستن...یا توهم دارن که یکی میخواد بر علیهشون توطئه کنه...که اگه بتونن از این دو تا توهم بیان بیرون به اون رسالت اصلی زندگیشون میرسن که تمام هنر یه دختر اینه که دل پسرا رو ببره...

لطفا به جای توهم زدن دلبری کنید...


نوشته شده توسط تو

بعضاَ

بعضی وقتا بعضی آدما با بعضی کاراشون یه کاری میکنن که آدمارو و از انجام بعضی کاراشون در مقابل بعضی ها در بعضی مواقع پشیمون میکنن. 

 

نوشته شده توسط من

تبخیر شدم

تمامم خشکیده...

در دریا هستم و تمامم خشکیده...


نوشته شده توسط تو

...

من آن آرامش سنگین پیش از قهر طوفانم  

سکوتم را مکن باور... 

 

نوشته شده توسط من

نا امنی

به قدری تشنه امنیت هستم که وقتی پدر آن دیگری بهش زنگ میزنه من با شنیدن صداش احساس امنیت میکنم...

پدر چرا هرگز به من امنیت ندادی که امروز به دنبال امنیت در صدای پدر آن دیگری باشم...؟؟؟

چرااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا...؟

آها...گویا سختت بوده...

پدر به تلافی تمام امنیت های نداده ات هرگز دستت را نخواهم بوسید....!


پی نوشت:پدر... تمامم زیر بار زندگی خم شد بس که تنهایم گذاشتی...



نوشته شده توسط تو


قدر زر زرگر شناسد قدر گوهر گوهری

اشکهایم قیمتیست...بسیار ارزشمند است...اگر بدانید چه دردهایی پشت اشکهای نابم هست از وسط نصف خواهید شد...

این گوهرهای اشک را برای کسی خواهم ریخت که گوهر شناس باشد...


پی نوشت:من نمیدونم چرا همه توهم دارن که گوهر شناسن...


نوشته شده توسط تو