چسبندگی های روح ما

تمام چسبندگی هایمان از همان شب تابستانی سگی شروع شد

چسبندگی های روح ما

تمام چسبندگی هایمان از همان شب تابستانی سگی شروع شد

عجب غمی

شب شد چه شب تاری

شب شد چه شب تاری

رود غم تو دلها جاری

پونه منو بردن

من موندم و غم پونه

پونه، پونه

دل بستن چه آسونه

اون روزا اون قدیما

خوش بودیم تو این دنبا

پونه من رو بردن

من موندم و غم پونه...


نوشته شده توسط تو

این به من با خودم مربوطه فقط. الکی به آدم دیگه ای ربط نداره

من هنوز حالم با خودم بد میشه...


نوشته شده توسط تو

لازم نیست کسی بهم بگه خودم اینا رو میفهمم

من آدم فضولی هستم. اصلا من آدمیم که از هر چی آدمای دیگه ایراد میگیرم خودم اونو انجام میدم... 

 

نوشته شده توسط تو

دلم میخواد یه گوشه این شرایط کِز کنم

اینجا هیچکس به هیچکس نیست. اینجا خیلی فشار زیاده...


نوشته شده توسط تو

نمیتونم توضیحش بدم اما خودم میفهممش

وقتی یه جایی احساس کردی که خیلی بدبختی مطمئن باش توی همون لحظه یکی هست که احساس میکنه خیلی خوشبخته و این حقیقتا یعنی تعادل و عدالت...


نوشته شده توسط تو

اون یکی همیشه باید ثابت باشه. یکی که مثل هیچکس نیست

یکی باید باشه که گاهی تو رو یاد یه چیزاییت بندازه. انقدر محکم بندازتت که خیلی دیر بتونی ازش بلند شی و بیرون بیای. حتی گاهی باید بیشتر هُلت بده که بیشتر تو یاد اون چیزا فرو بری که دوباره اون چیزا بشه قسمتی از تو.

آره جونم، یکی باید باشه...


نوشته شده توسط تو

شلوغی دستهایم سرم را گیج کرده

دستهایم این روزها زیادی شلوغ کرده اند. من سکوت دستهایم را میخواهم...


نوشته شده توسط تو

این آدما یهو یه حرکتی میزنن که اصلا توقع ندارین

بعضی آدما هستن که خیلی دوست دارن انتقام بگیرن اما میترسن...


نوشته شده توسط تو

این اندوه شیرینه

من به راحتی  از یه خوش گذرونی کوچیک اندوهناک و غمگین میشم... 

 

نوشته شده توسط تو