چسبندگی های روح ما

تمام چسبندگی هایمان از همان شب تابستانی سگی شروع شد

چسبندگی های روح ما

تمام چسبندگی هایمان از همان شب تابستانی سگی شروع شد

پرواز

پرواز را فراموش کن  

پرنده ای در کار نیست ... 

 

 

نوشته شده توسط من

خنده و گریه

گاهی وقتی که گریم میگیره نمیتونم اشک بریزم.

اونوقت میخندم...

اونقدر میخندم تا شاید اشکم جاری بشه

اونجوری همه فکر میکنن من دارم میخندم

و فقط من میدونم که ......


پی نوشت:وقتی تو این حالتم احساس میکنم حتی تمام سلولهای بدنم هم اندوهناک هستن...


نوشته شده توسط تو

دلتنگ

نمیدونم چرا وقتی دلم تنگ میشه شلوارم میاد پایین ... 

 

پا نوشت: دعاتون جواب داد . ممنون از همتون   

 

نوشته شده توسط من

من

یکی از عزیزان ((من)) توی بیمارستان هست.

خواهش میکنم براش دعا کنید...به هر زبانی که میدونید....به هر روشی که بلد هستید... خواهش میکنم.

((من)) بسیار اندوهناک است بسیار.....



نوشته شده توسط تو

شولای عریانی

من عاشق این دو تا کلمه هستم:

شولای عریانی....

این پارادوکس من رو میکشه....

روزی هزار بار با خودم تکرارش میکنم...

و تکرارش حالم رو بهم نمیزنه اصلا...


نوشته شده توسط تو


شطرنج

 مثل خانه های شطرنج ...

من سفید و او سیاه  

به هم چسبیده  ...

اما دور از هم 

او به فکر مات من و من مات از نگاه او    

 

 

 

نوشته شده توسط من

دوباره ها

و آنقدر ماه بر تنهاییم بارید تا که مهتاب شد...

و آنقدر نور مهتاب زیاد بود که چشمم را زد....

و چشمم  را بستم... دوباره همه جا تاریک شد....

و دوباره تاریکی....

و دوباره تنهایی.....


نوشته شده توسط تو

وجدان دیوانه

وجدان ما هم دیوانه است زمانی عذاب میکشد که نباید و من را نیز مثل خود دیوانه میکند  . من نمیفهم الان جای عذابی برای وجدان نیست چرا پس هوشیار شده و داره منو زجر میده .  

 

نوشته شده توسط من

ورود ممنوع

لطفا وقتی کسی دور خودش دیوار میکشد سعی نکنید پنجره اش باشید.....


نوشته شده توسط تو

کاش

کاش کسی مرا درون یک بطری خالی می گذاشت و به دریا پرتابم میکرد.


نوشته شده توسط من

بغض جا مانده از کودکی

کلاس دوم دبستان بودم. سر صف اسم من رو خوندن یه جایزه بهم دادن. یادم نیست واسه چی بود. جایزه یه تراش بود از اونایی که توش آب داشت یه خونه بود با درخت برف هم داشت که تکونش میدادی برفاش بالا پایین میرفت.بعدش اومدن جایزه رو از من پس  گرفتن. گفتن اشتباه شده. انگار تو اون لحظه دنیا رو سرم خراب شد.هنوزم که یادم میاد حالم بد میشه. بغض میکنم. هنوزم که از اون تراش ها میبینم دلم هری میریزه......

من دلم تراش برفیم رو میخواد که از من پس گرفتن...

تراشم رو پس بدید......


نوشته شده توسط تو

جای دیگر گنجیدن

این سوال از کودکی در ذهن من بوده: وقتی انسان ها از خوشحالی در پوست خود نمیگنجند پس در پوست چه کسی خواهند گنجید؟.....


نوشته شده توسط تو

شهادت بر علیه من

بترسید از روزی که دست/پا و زبان شما بر اعمالتان گواهی میدهند. (سوره نور ۲۴)

امروز بر آن کافران مهر زدیم و دستها و پاها بر آنچه کرده اند گواهی دهند. (سوره یاسین آیه ۶۵)

فکرش را بکنید روزی این اعضایی که خود باعث گناه ما شده اند بر علیه ما شهادت میدهند. دستان ما به در آغوش گرفتن عشقمان. قلب ما به تپیدنش برای نامحرمی که دوستش داشتیم.چشمان ما به نگاه کردنهایش و اندام تناسلی ما به خوابیدن کنار عشقمان و لذت بردن از آن شهادت میدهند.                                         این کمال نامردیه خودمان به خودمان است.

مگر میشود چنین اتفاقی وقتی آنها خود باعث به اصطلاح خودشان گناه ما شده اند!!!. دستان من دلش میخواست که دستان او را بگیرد. چشمانم محتاج نگاه کردن به او بود. فلب من نمیتوانست سرعت تپیدنش را در مقابل او کم کند و این اندام تناسلی من بود که از خوابیدن و در آغوش کشیدن او لذت برد. و من همه اینها را به خاطر همین اندام نامرد انجام دادم. حالا همینها میخواهند بر علیه من شهادت دهند و مرا گناهکار کنند؟خیلی نامردیست.

فکر این مرا دیوانه میکند و از تمام اندامم متنفر....


نوشته شده توسط من

پنهان در نور

میخواهم این بار در نور باشم و  دیده نشوم تا در تاریکی .  

 

نوشته شده توسط من

قدم

باید بروم. باید کمی روی سطح زندگی قدم بزنم.


نوشته شده توسط تو

پیچ گلو

کامم زیر پیچ گلویش گیر کرده.

بس که پیچش تند است.

همین که کامم را شیرین میکنم کافیست/ دیگر دلم نمیخواهد دور کامل بزنم.

همین حالا باید سقوط کنم به پایین این پیچ/ این بار شاید در چال زیر گلویش...


نوشته شده توسط تو

هر کس

گاهی دلم میخواهد به شدت به جای هر کسی باشم به جز خودم.هر آنکس که باشد....


نوشته شده توسط تو

حسرت بزرگ

حسرت نشستن بر صندلیهای B.R.T بر دلمان میماند.  

 

نوشته شده توسط من

قانون سوم نیوتن

هر گاه انسانی به انسانی دیگر نیرو وارد کند انسان دوم نیز نیرویی به همان بزرگی ولی در خلاف جهت بر نیروی اول وارد میکند.(قانون سوم نیوتن قابل استفاده در تحلیل روابط انسانی)


نوشته شده توسط تو

منفی

اگر میتونستم، تمام منفی ها رو به خودم جذب میکردم تا قال قضیه کنده میشد.


نوشته شده توسط من