چسبندگی های روح ما

تمام چسبندگی هایمان از همان شب تابستانی سگی شروع شد

چسبندگی های روح ما

تمام چسبندگی هایمان از همان شب تابستانی سگی شروع شد

همه از گورستان شروع نمیکنن

از گورستان که آغاز میکنی همین میشود...


نوشته شده توسط تو

نظرات 5 + ارسال نظر
روباه مکار سه‌شنبه 6 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 11:09 ب.ظ

من نمی‌فهمم

مهمم نیست...

یه ضعیفه چهارشنبه 7 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 07:43 ب.ظ

کدام می شود ؟

همین...

عطر گندم پنج‌شنبه 8 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 09:12 ب.ظ http://atregandom.blogsky.com

سلام.
خیلی جالب و قشنگ که میتونی توی کوتاه ترین جمله ممکن حرفای قشنگ و با معنی بزنی.تازه فهمیدم معنی واقعی مفید و مختصر چیه.

تازه اما دیر...

چوپون دروغگو پنج‌شنبه 8 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 11:53 ب.ظ

دقیقاً همینطوره راه گورستان از آى سى یو میگذرد چنانچه راه قدس از کربلا گذشت

چی...؟

فرداد جمعه 9 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 12:40 ق.ظ

من از پایان شروع کردم
من از مغرب طلوع کردم...

اینو دوست داشتم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد