چسبندگی های روح ما

تمام چسبندگی هایمان از همان شب تابستانی سگی شروع شد

چسبندگی های روح ما

تمام چسبندگی هایمان از همان شب تابستانی سگی شروع شد

آره اینجوریاست

بیشتر لذت ها رو باید تنها برد. اگه بخوای لذتات رو با کسی سهیم بشی اکثر وقتا خودت ازشون محروم میشی... 

 

نوشته شده توسط تو

نظرات 6 + ارسال نظر
pastel دوشنبه 29 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 01:24 ب.ظ http://hb-20.blogfa.com

همش چطوره؟! ;)

همشم خوبه...

روباه مکار دوشنبه 29 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 01:53 ب.ظ

صحیح
بهترین پستی که ازت خوندم :)

پستای من همشون خوبن تو این دفعه تونیستی خوب بخونی...

روباه مکار دوشنبه 29 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 06:54 ب.ظ

من فهم خودمو معیار قرار میدم …

بلهُ بله...

da دوشنبه 29 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 10:18 ب.ظ

لذت ها رو فقط باید برد تنها و با بقیش فرقی نداره.بعدشم فکر کنم دوستان خیلی تحویلت می گیرن که میگن پستات خوبه.اصلانم این طور نیست.اینم گفتم که یه نفرم مخالفت کرده باشه بالاخره شاخ نشی...

باشه...

عابر یکشنبه 5 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 12:26 ق.ظ http://photonote

سلام تو

هزار تا مثال میشه زدواسه این پشت اما من یه مثال نقض دارم واسش

سالهاست در حسرت لذت خوردن آخرین دونه ی چیپسی ام که با برادرام یرش دعوا میکردیم
اون دیگه نکرار نشد که نشد

این جزو اون اقلیتا بوده...

کیمیا جمعه 29 دی‌ماه سال 1391 ساعت 09:00 ب.ظ http://kimyanab91.blogfa.com

سلام
پس ایثار به چه دردی میخوره؟!
خیلی وقتا اگه لذتی رو با دیگری شریک بشی لذتت چندین برابر میشه
مثل وقتی تخمه میخوری یا....!
وب خوبی دارید به منم سر بزن

ایثار چی میگه...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد